goddag'

förlåt för SJUKT dålig uppdatering denna helgen.
men jag har inte suttit vid datorn någonting knappt!
så har ju inte kunnat skriva, tyyväärrr...

i fredags efter skolan drog jag till väla med pierre
och roni. jag köpte ett nytt linne & nya tights.
skit fräcka tights, tyckte jag iallafall.. svart & vita!
liknar en liten joker som hoppar omkring, ohyes!
på kvällen var jag i kvidinge hos macke på lite party.
när vi skulle åka dit var tåget försenat i en TIMME!
så vi satt där och frös på stationen, till sist fixade
vi annan skjus till kvidinge. tack till carro wegner!

igår var jag med pierre på dagen. sen fram mot kvällen
kom familjen lindstrand och wegner hem till oss! vi åt
god mat och skrattade. alltså så hade vi det kanon :)
senare vid halv tio skjusade pierre mig till mikaela.
Där det var skit trevligt! sandra & mikaela är NICE!
pierre kom och hämta mig senare och sen sov jag
hos honom.

idag har jag vaknat hos pierre, ätit frulle, sovit sen
kommit hem. kollat film hemma och ätit lite mat :)
om en timme ska jag till caroline och umgås med henne!
sen vet jag inte mer vad jag ska göra.

eller jo, om sandra hinner så ska hon komma hit och
så ska vi gå och se dansuppvisningen i aulan halv sex.
men det är bara om hon hinner tihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0