godmorgon

precis vaknat! känner mig lite små sjuk fortfarande..
men inte lika mycket som igår kväll, det går på rätt
håll! det gillas skarpt. hatar att vara sjuk..

igår kollade jag, pierre och daniel på filmen "fighting"
den var riktigt bra måste jag säga! så om ni inte har
sett den så se den. snygga killar med snygga kroppar ;)
ännu ett plus! och hela filmen var spännande och bra.

sen åkte jag med mammi&pappi till hässleholm. Där jag
fick fixat mina glasögon, så nu sitter dem perfekt igen!
blev helt såld för ett par glasögon. dom hade svarta
halvtjocka kanter och var inte så stora som alla andra
har dom. Jag gillade dom väldigt mycket och vill ha dom!
sen körde vi till jysk och jag fick en ny kudde, tack :)
sen fick chicko en ny filt så hoppas han blev nöjd, hihi.

vid åtta tiden skjusa josse med till kvidinge där jag
lekte med niko&ribban! vi kollade på filmer och spelade
sms-roulette lite! Ingen fegade ur, vi är sååå coola.
men jag kände mig sjuk så jag packa ner mig i massa
av filtar och frös ändå. det var mycket synd om mig!
josse hämta mig vid typ halv tolv och då mådde jag
bajs. frös som fan och mådde rent av som ett helvete.
men jag hade en kul kväll annars :)

har glömt att säga det att i söndags åkte jag, josse &
hennes lilla pojkvän david och käka på restaurang!
david betala, han var sååå snäll :D och gott var det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0