hallå hallå'

måndag igen, men dagen gick ganska snabbt.
fick inlämnat mitt arbete på datorn också, skönt!

efter skolan åkte jag, sandra, emmie och maria till
familia för vi skulle hitta praoplats till vecka 11.
Jag frågade överallt och det var fullt eller så tog
dem inte emot praoelever. moget ju? :(
så nu måste jag åka till hässleholm och kolla där
också. hoppas på jag hittar något kul nu alltså!

och när vi skulle hoppa på bussen så köpte jag och
sandra vars en chailatte innan för vi skulle dricka den
på bussen. riktigt gott! och jag var så sugen på det.
så köper vi den, först börjar det med att vi får en liten
mugg istället för stor men vi gick därifrån med ett
leende på läpparna ändå. på vägen till bussen tänkte
jag att jag inte skulle dricka så mycket nu så jag hade
tills på bussen. sen när vi kommer till bussen så säger
chauffören att man inte fick ha dricka på bussen?
VAFAN ÄR DET? vi har alltid fått ha det innan. jävla!
så vi fick ställa av dom, helt fulla chailattisar...
HEMSKT. jag blev sur & irriterad som bara den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0