jag har bestämt mig!

Till sommaren söker jag om till frisör i hässleholm
och hoppas på att jag kommer in! okej, det känns
ganska ruttet att göra ettan när jag skulle börja
trean. men det är frisör jag vill bli så om jag får
chansen så tar jag den! frisör skolan i hässleholm
öppnar efter sommaren så där kan ju inte vara
allt för höga poäng. hoppas att jag kommer in!
jag kommer sakna mina tjejer så in i helvete
om jag kommer in. det är ett annat minus..
men jag får ju tänka på att det jag väljer kommer
jag ju jobba med i många år. och det är ju frisör
som är mitt drömyrke! så ja, jag ska söka om nu
i vår. fast jag får gå tre år till i skolan istället för ett.
men satsar hellre på det och blir något jag vill bli!


Kommentarer
Postat av: myrann

DUKTIG TJEJ! HEJJAR PÅ DIG :)

2010-01-05 @ 11:21:53
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0