just det'

just det, jag var ju på teater idag. den var väl helt ok!
lite för barnslig och sånt bara men mycket bättre än
att sitta och slita i skolan framför en bänk, true true.

sen stannade jag kvar i stan med mina pinglor!
käkade oss mätta på donken. mc feast blev det idag (:
saknade min älskade cheeseburgare lite, tror han blev
rätt sur på mig när jag tog en feast istället.. han såg inte
glad ut iallafall. hoppas han kan förlåta mig till nästa gång!

sen gick vi lite i stan, kollade mest på underkläder för alla
var fett billiga nu. typ 20 kronor för alla men jenipeni tänkte
på sån STOOORA ekonomi och köpte ingenting alls!
eller jo, köpte en chailatte på vägen hem, i love it.
riktigt super mega gott :) lite dyrt kanske men värt det.

imorgon är det fredag, så va tusan händer? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0