onsdag'

skrev ju ingenting igår, men det var för jag inte hade tid.
var i skolan tills tre, när jag kom hem åt jag mat sen stupa
jag på soffan i några timmar! tur pappa väckte mig för jag
skulle jobba om en halv timme. blev snabba ryck ner till
konsum där jag jobbade i två timmar, money money (:

efter jag varit på konsum så skjusade mammi&josse hem
mig till pierre. där vi åt kvällsmat och kollade på tv! sen
somnade jag ganska snabbt. tihi, jag älskar att sova

idag har jag varit i skolan. vilket har varit skit segt!
för jag har varit hungrig hela dagen och jag har kommit
på att det inte är bra att ha pengar med till skolan för
man handlar så jävla mycket onödigt. tänk vad pengar
jag kunde sparat idag om inte vår kiosk hade funnits där?
tänk hur mycket jag hade kunnat spara på en hel termin..

nu sitter jag hemma, ska snart gå ut och hjälpa pappi med maten.
mammi kommer hem om cirka en kvart och det är hennes födelsedag!
så vi ska vara gulliga och göra mat till henne. Senare ikväll ska jag
och mammi åka till klippan på ljuskväll. Mickis mammi har bjudit oss
så mickis ska också vara där. det ska bli så myyysigt! (:

grattis mammi, i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0