onsdag'

lämnade in psykologi arbetet idag. så nu är jag glad att
det är ur världen! så skönt att få det klart och inlämnat.

efter skolan så åkte jag hem till lilla perstorp. pierre skjusade
hem mig från stationen, snäll som han är! så jag slapp gå i det
kalla och jobbiga vädret. jag har tröttnat på snö som fan!
visst, det var kul med en vit jul. men fan inte en vit föralltid?
nej men.. jag vill få bort snön och fram med vårkänslan!
kanske lite tidigt, men jag vill det ändå, tihi.

sen ikväll har jag varit med pierre. vi kolla paradise hotel
avsnittet från igår för jag somnade redan vid halv tio igår
så jag missade det.. som tur var hade pierre och dom spelat
in det. HAPPY FACE ON ME! så nu är jag nöjd och med livet!
sen tog vi det mest lugnt & hade det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0