skolan'

ja, det var bara till att tvinga sig upp imorse..
skolan börjar ju idag. slängde upp håret i en totte och
lite smink för att inte se allt för jävlig ut! på med kläderna
och ta en macka. känner redan nu att skolan idag kommer
bli seg! hade inte tackat nej till lov i någon vecka till.
okej, det ska bli kul att träffa alla och komma tillbaka till
det vanliga. men jag vill verkligen inte få läxor, prov &
arbeten. dom klarar jag mig så mycket bättre utan!

idag efter skolan ska jag börja skriva in psykologi arbetet
i datorn. kommer ta sin egna lilla tid det! jag har skrivit typ
10 sidor i mitt häfte och jag är inte ens klar, så ja..

och sen ska jag inte åka till donken idag efter skolan eftersom
min emmie fortfarande är i thailand. hon kommer inte hem fråns
på länge! jävla bajs.. jag saknar henne.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Tycker också att hon kan komma hem. Hennes hund börjar bli jobbig!

2010-01-11 @ 19:41:00
URL: http://www.nattstad.se/binelina
Postat av: Sabina

eller hur, då får man kidnappa henne & dra ut på en jävla fest ;)

2010-01-11 @ 21:34:51
URL: http://www.nattstad.se/binelina
Postat av: ems

HAHAHHA! ar han jobbig sabina? ;) du klarar det! (y) hhahaha.. miss you jenipeni <33

2010-01-14 @ 10:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0