söndag'

nu är det söndag, IGEN! tyvärr.. känns hårt att säga att
det är skola imorgon igen. oj oj oj, vad jag sörjer!

klockan två stack jag ner till gymmet med emelie. Blev
hårdträning idag, tränade hela kroppen. från topp till tå!
var sjukt varm när vi skulle trippa hemåt. emelie skulle
visa ett sätt där man kunde sträcka ut sin mage så när
hon böjer sig ner för att visa så slår hon huvudet i golvet.
HAHAH, vi börja grava så in i helvete. alla som var på
gymmet borde tycka vi var smått tröga i huvudet. men
men, har man ingen balans i kroppen så har man inte ;)

när jag kom hem sprang jag ner i duschen och tvätta av
mig all svett. för svettig som fan var jag allt, haha! ;d
sen när jag duschat gjorde jag våfflor till mig själv.
lite belöning behöver jag allt, jag är ju sååå duktig!

ikväll blir det äta godkvällsmat. en av mina favoriter,
mammas kyckling! MUMS. ska äta mycket nu, måste
jag ju när jag ska bli biffig ;) haha! nej skojar med er.

klockan nio börjar en film, johan falk eller vad dom heter.
som jag ska se med min mammi! då ska vi krypa ner i
soffan och ha det bra. har chips laddat till det också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0