sorry'

sorry fans för dålig uppdatering men har inte suttit vid
datorn idag knappt. dagen började tidigare än alla andra
måndagar! eftersom vi har börjat med våra nya scheman
så har jag inte sovmorgon på måndag mer utan jag börjar
08.20 ILLA SOM FAN, jag älskade att ha sovmorgon på en
måndag. bästa sovmorgonen på hela veckan ju! och nu
är den borta, jävla bild som förstör min sovmorgon..

fick skjus hem från skolan idag av pierre! slutade samtidigt
så det blev skit bra. så slapp jag gå den långa biten från
stationen helt ensam också ju! när jag kom hem så åt
jag lite mat och kolla tv, bara tog det lugnt en stund.
sen vandrade jag ner till frida och snacka lite skit!
åt en god kaka som frida hade bakat också (;

sen gick vi ner till gymmet och biffa oss en timme. efter
gymmet så solade jag också, skönt. somnade där inne ;p
Nu är man lite lite brunare också, inte fel det ju?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0