spray tanning

folk har frågat mig hur min spray tanning blev och
om jag blev fläckig när det försvann. tänkte köra
lite om det nu så ni får veta
:)

min tanning blev skit bra tyckte jag. ville inte ha för
mörk för då ser det ju bara riktigt fult ut.. så jag valde
en ganska ljus färg. en tjej stod och spraya på mig och
det var faktiskt inte pinsamt, trodde jag att det skulle vara.
resultatet blev skit bra! kände mig lite kletig på kvällen men
det var ju för allt inte hade torkat in ännu. men dagen efter
var jag brun och det var skit snyggt tyckte jag, super nöjd!

och det har inte blivit fläckigt på mig mer än på händerna men
det kunde jag själv räkna ut eftersom jag använder dom hela
tiden. och det har blivit ljust där bh;n sitter hårt men det syns
ju inte mer än när jag inte har någon bh. annars är jag inte
fläckig någonstans! så det har försvunnit jämnt och bra.
så jag kommer lätt spraya mig fler gånger, super bra!
och helt ofarligt, bättre än solarium ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0