tisdag

Klar med psykologin nu, tror jag. en fråga kvar men
jag förstår verkligen inte den! så blir ju inte så lätt att
göra den då? så får väl skippa den och skriva extra när
jag har pratat med min lärare och fått reda på vad som
menas med frågan! men men skit i det nu.

Jag färgade mitt hår! tänkte ny frisyr och varför inte en
ny färg då också? lite sån där hel make over. så jag och
josse körde ner till ica och jag köpte mig en brun-svart
hårfärg. tänkte ; YES! nu blir jag mörk som tusan.
men nej? färgen är typ likadan som innan.. attans.

jag var hos caroline ett litet tag innan idag. snackade
lite skit och satt vid datorn och kommenterade folk!
det är vårt liv iallafall OCH VI GILLAR DET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0