unsdag!

idag är det UUnsdag! vaknade hemma hos pierre
och då kollade vi en film som gick på tvn, åt frulle
och tog det bara lugnt. somnade till och vaknade
nog efter en halv timme igen, tror jag! :)

sen skjusa pierre hem mig och jag fixade till mig snabbt.
sen åkte jag med tåget till mickis i klippan! längesen jag
träffade den pinglan ju. så vi tog det lugnt och kollade
en film som är otroligt gullig. eva&adam SÅKLART!!
stör mig bara på hon där jävla petra, skjut henne förfan.
"GRRRRATTIS KARIN" - oh nej, mina ögon försvinner så
fort jag ler och jag ser ut som en kanin.
 haha, förlåt..

sen åt vi god mat, en av mickis favoriter haha ;)
falukorv & mos! det satt fint i magen det alltså.
sen följde mikaela mig till stationen när jag skulle
hem och vi gick nog ganska sakta för när vi var
en bra bit från tåget så ser vi det rulla in på stationen
så det var bara till att springa så snabbt jag kunde.
och vet ni vad? JAG HANN för jag är SKIT SNABB!
precis när jag kommer på säger dom "dörrarna stängs"
puhh.. tur jag hann och inte gör som min smarta syster
gjort en gång. hon tryckte in armen i dörren när dom
sa det för hon hann ju inte hoppa på. så börjar tåget
köra så hon sprang där på stationen och satt fast med
tåget. HAHA! som tur var tryckte dom på nödstopp på
tåget. annars tror jag det hade kunnat sluta jävligt illa..

när jag kom hem så gick jag ner till josse & david.
vi startade en film som jag lånade av mickis, fjorton suger.
jag tycker filmen är skit bra! är fortfarande helt tagen av den.
älskar svenska filmer med bra handling! så den får 5 toast.

nu sitter jag här och har inget att göra.. BUH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0