bra bra bra dag

toppen dag! jobbet gick snabbt och strålande. inte illa pinkat att jobba på konsum
ändå! Efter jobbet tog jag som sagt en power nap på 2 timmar. så jävla skönt att
sova så det inte är klokt. jag undrar hur det kommer bli tillbaka till skolan sen,
då kan jag ju inte sova mitt på dagen? kanske borde skärpa till mig.
nej, det är sommarlov, låt mig sova när jag kan.

När jag vaknat till liv igen så skjusade pappi ner mig till emmie.
Vickipicki var också där! Vi lagade mat, fläskfile. inte förvånade va?
emmie var mästerkocken. blev fläskfile finemang. och jag blev super mätt,
även emmie kan laga god mat. jo, det är sant. Efter maten snackade vi lite
skitskit. sen sprang vi upp till datorn och skulle ladda hem en film, men så
blev det inte. jag fick den smarta ideén av att spela buzz istället. så vi spelade
buzz, skit kul hade vi faktiskt. även fast jag kom sist, och emmie vann.
men hon fuska för hon kunde alla spelen.. det är det enda hon gör om dagarna
på sin fritid. trycker in sånt i huvudet på sig själv. liksom, jag är  mycket coolare
och sover bort mina dagar. men fan va bra det är att sova. kvittar om jag sover
5 timmar, kan sova på kvällen när jag vill ändå. jag är inte pigg för det.

inte träffat amanda idag, attans. hon höll låda på tosselilla med sin familj!
men hon får några grattis till. grattis grattis, grattis och grattis grattis.

imorgon ska jag sova så länge jag kan, om inte värmen på mitt rum väcker mig.
om det är fint väder ska jag slänga ut mig i solen och steka. bättra på brännan,
inte orkat det igår & idag. klockan två börjar jag jobba och ska jobba till klockan
åtta. hoppas jag får göra datumen då ;) mer vet jag inte vad jag ska göra.
så, emmie & vicki om ni ser detta. ska vi göra en repris?
just det, emmie ska kolla stefan och krister. där sket det sig,
men hon lär ha en toppen kväll.

på fredag jobbar jag från 8 till 12. sen blir det ingen powernap där inte!
eller jo, kanske i  bilen. vid 1 tiden rullar vår bil till liseberg och jag kommer
ha en awesome tid med awesome människor. jag ska gå gasten, så är det bara.
fårse om någon cool människa joinar annars går jag väl själv. nej, det hade jag
aldrig vågat. det är kul och bli rädd i vissa tillfällen faktiskt. sen har jag försökt
lova mig själv att åka kanonen, inte gjort det ännu. jag är fegis. gillar inte att vara
upp och ner. emmie tryckte upp mig i batman på kdagarna, den går helt upp och ner
och fram-tillbaka hela tiden. jag var livrädd, var säker på att jag skulle ramla ut om
jag inte pressade fast med mina armar allt vad jag kunde i karusellen.
mina armar var döda sen. kändes som det var någon som tryckte in dem
när jag skulle rätta ut dom när mardrömmen var över.
men se, jag överlevde. måste ju överleva kanonen då också?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0