fredag

FREDAG IDAG. och det är nice. mindre nice är att jag ska jobba 08-20 imorgon, jag är inte pepp för det kan jag berätta för er. men jag är pepp på att få min lön sen, det kommer kännas bra. hoppas jag. Idag ska jag också jobba, från 13-20. jävligt jobbigt att jobba eftermiddagar, för man har inte så mycket man kan göra när man jobbat klart. Men nästa vecka har jag bara förmiddagar, kommer sitta bättre.
Julia sov hos mig inatt. vi snackade bara en massa skit och njöt av livet, jag följde henne hem imorse med min lilla vovve chicko. som var helt galen och sprang runt överallt. och chicko är jätte söt!
min söta vovve, aw så söt söt söt. söt.

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du haft en bra helg! :) kram

2010-07-04 @ 23:48:49
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0