grattis amanda

Idag fyller du 18 år, fyfan va gott. nu kan vi äntligen dra ut & visa hur partyt går till. det kommer bli galet! första gången vi drar ut tillsammans ska jag se till att din kväll ska bli great. Jag vill ut med dig redan ikväll. Haha! Hoppas din 18 årsdag blir så great som du tänkt dig. eftersom du längtat hela ditt liv efter dagen att bli lite mer vuxen. nu börjar vi räkna stilpoäng också, för nu är både två vuxna. Jag har känt dig hela livet och jag ser upp till dig, det gör jag verkligen. Med dig har jag skit kul och vår vänskap är stark. precis som du pappa sa, vi har en fin vänskap. och jag är glad att vi är vänner igen. både två är lika envisa och det visades i det läget, men nu lägger vi det bakom oss och blickar framåt. detta kommer bli awesome, jag älskar dig.










Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dig!

2010-07-22 @ 11:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0