helgen



igår jobbade jag från 08-12. Efter det packade vi ihop våra
grejor och körde till liseberg! jag, pierre, sickan och fidde :)

väl framme i göteborg yrade vi rundor ett tag sen hittade vi
parkering. 10 minuter från liseberg, haha! men bra med motion
också ju. man får tänka possitivt! sjukt mycket folk inne i göteborg.
kan bero på att det var gothia cup ++ att pink skulle spela.
men på liseberg var det faktiskt inte så farligt! 20 minuters kö
max till karusellerna. Lyckades lura upp sickan som både är
höjdrädd och hatar saker som snurrar till den värsta av dom alla.
som både snurrar och går högt upp i luften! spinrock. Jag tyckte
det var skit kul men han var nervös som tusan, men han klarade bra.
han tyckte det var rolig till och med, jennie hon kan. Skulle få upp
han i balder också, fick in han i kön och han var beredd på sitt
livs åktur. När halva kön har gått så stänger balder, GREAT?

Men annars hade jag en toppen dag på liseberg med bra folk!
var hemma runt halv tre inatt då jag och pierre gick och la oss.
FÖRRESTEN, pierre vann en skit söt nalle till mig. den är grön.
den heter frans. och är lika stor som mig, nästan.

idag vaknade vi vid halv elva av att fidde ringde i pierre telefon.
vi slängde på oss kläderna och följde med honom till helsingborg!
klockan halv tre skjusa pierre mig till jobbet och jag jobba till åtta.
var meningen att det skulle blivit utgång ikväll, men blev ändrade planer.
så, för första gången på evigheter har jag bara varit hemma en lördagkväll.
vilket har varit jävligt trist.

funderar på hoppa i säng för det händer inget annat vettigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är ju sååå bäst!

2010-07-26 @ 10:11:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0