steeek som fan

ledig idag, gött! ska snart bege mig till hässleholm med amanda och några av hennes familj. ska se om jag hittar något fresh som jag kan ha på mig ikväll. för ikväll bär det av till kristianstad dagarna med amanda & emmie. vi tre är säkra iallafall, om någon är sugen så hör av er. vi måste godkänna er först.
inatt sov jag hos pjärran. Igårkväll var vi hos evelina och kollade film med henne, daniel & andré. jag valde film så det blev my sisters keeper. tror inte killarna gillade den så värst bra, för dom hängde inte med. och när dem väl försökte förstå filmen så kom det bara massa dumma & tröga kommentarer, men men killar är killar ;)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-09 @ 17:59:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0