stekfintgöttbra

Jobbat från 07.45-13.00, helt okej tider alltså. jag klagar inte, verkligen inte. för jag är nöjd, bra jennie! Men imorgon jobbar jag från 07.45-17.00.. lite tuffare, men helt okej det också. jag klagar inte då heller! jag är ganska bra.
Efter jobbet idag drog jag och pappa till hässleholm för att hämta mitt pass, jag blev awesome. Sen gick vi till wook house och käkade middag. åt lite kinamat och sushi, cp gott! jag är fortfarande mätt och belåten. Efter vi käkat klart åkte vi till hästveda marknad, där jag fick inhandla mig ett par nya glajor. eftersom mina andra favoriter gick sönder när jag bar en lika tung påse som mig själv, så när jag skulle slänga in den i en sopsak så blev det för tungt så jag ramlade baklänges och rakt på min väska. i väskan låg mina solglasögon som knäcktes, inte lyckat alls. men idag fick jag ett par nya, det blev lite såna där orangebruna stekarglajor. det är nice!
snart ska jag bege mig hem till pierre för spendera kvällen där. fårse vad det har för godbitar att bjuda på!
ps. amanda är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0