hp-08 eller frisör?

Imorgon får jag reda på om jag kommit in på frisör eller inte. imorgon får jag veta om jag lämnar alla vänner i hp-08, det kändes konstigt och fick en spik i hjärtat när jag skrev det. inte för jag har umgåtts med någon av dem den senaste tiden, lite spänd stämning där känner jag, tyvärr.. men jag vet att jag kommer sakna dem som in i helvete. Jag vill inte lämna dom, kan inte alla mina favoriter byta till frisör med mig? hade varit toppen. Speciellt sandra, mikaela och evelina. Men jag tänker såhär att detta är tre år av hela mitt liv, tre år som bestämmer vilket hål i arbetslivet jag kommer gå. om jag får chansen att gå frisör, som jag alltid har velat så kommer jag ta den. hur mycket det än tar i emot i hjärtat att lämna mina vänner, eller inte lämna. för jag hoppas jag fortfarande kommer hålla kontakten med dem. men lämna dom från vardagen, inte träffa dem varje vecka och pika alla som vi alltid gör. Jag vill ha tillbaka kontakten med vännerna i hp-08. Jag vill inte säga bye bye.
Om jag inte kommer inte kommer jag vara deppig, det vet jag. men det ska inte få knäcka mig för hårt. Annars tar jag studenten nästa år med mina vänner i hp-08, och fårse vart arbetslivet tar mig då. Men visst hade det varit kul att komma in på det man är säker på att man vill arbeta med, det hade ju varit en trygghet. och mycket spännande. Jag är nervös över beskedet imorgon. hoppfull & förvirrad. men jag är säker på mitt val.

Kommentarer
Postat av: eskill

vet du ? jag tycker du är jätteduktig som vågar satsa på det du vill & vågar lämna tryggheten ! jag tror du kommer in & kommer trivas sktibra helt seriöst & vem fan kommer inte gilla dig ? dock tycker jag det är syndsyndsynd att du bytar, för jag vill kunna tränga mig före dig i kön hos sanne i minst ett år till (a) hihi

2010-06-30 @ 22:58:06
Postat av: Anonym

eskill = amanda, ok ?

2010-06-30 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0