måndags stek

idag har jag och amanda varit och stekt som fan på stranden. tog BUSSEN till helsingborg för tåget skulle såklart inte funka just idag när vi behövde det. Vi låg och stekte på gröningen och hade det bra! jag somnade i solen så jag har bränt mig på ena armen, men inte hela. för antagligen har jag hållt mig på armen när jag sov, så axlen är vit och min arm är röd fläckig, haha. ser lite kul ut men vafan ;) hoppas jag lagt på mig lite färg.

blev ett par nya shorts, en tunika och ett linne också! satt fint.

jag kan knappt skriva för jag blev skit rädd för en spindel och skulle stänga dörren snabbt, då klämmer jag min nagel så jag får en spricka i den. och den börjar blöda, så den gör jäätte ont :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0