på tiden kanske?

Kanske på tiden jag skriver här igen? Men har inte haft lust för har varit trött på hela idén. Men nu har jag ny header, fräsh & clean! så nu är jag mycket sötare än alla er andra.

Idag var det tänkt sig att jag och sarah skulle dra till stranden och steka. när jag vaknar och kollar ut så är det helt mulet och bara 17 grader. får hoppas det styr upp sig snart så vi kan göra vad vi vill! sitter som en dåre och kollar väder över skåne på alla möjliga ställen. just nu ligger malmö bäst till för där skulle det bli stek idag. Jag får försöka locka med sarah dit, blir ju en bit och vet ingen strand där. men vem tror jag kommar lyckas? ;) hohoho.

För jag måste sola, måste känna lite sommar nu. Bli litta brun och snygg! Nu är jag en blekfis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0