rip lunarstrom



lunarstorm ska bort nu. OHNO! detta tycker faktiskt jag är lite sorgligt eftersom när jag var mindre bodde jag på lunarstrom. där hade jag alla mina feak vänner som man träffade lite då & så men ändå var dem bästa i världen tyckte man. haha, där levde jag hårt mitt fjortis liv som nu ligger på hyllan för längesen! men måste in och klicka rundor på lunarstrom nu bara för se hur livet är där nu. Rest in peace lunarstrom

jag kommer fan ihåg vad jag har hette på lunarstrom. ni vet, man kunde byta namn för en 10 på mobilen. Fan vad dem har tjänat pengar på mig, 15 kronor för pro vilket var att man fick en snyggare design.. haha.

Jag hette;
puffen_1000
tj0ckiis_
MINKNUTTEHETERCHALLE
MISSHURRICANE
daangerous



katching! cool som fan var jag.
sov gott lunarstorm & sov gott bjarne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0