solsken

Somnade hemma hos pjärran igår och imorse vaknade jag vid elva tiden. gick upp och åt frukost med tina och tog det bara lugnt! vid halv tolv kom pierre hem för då hade han jobbat klart. Då skjusade han hem mig så jag slapp gå den jätte långa biten, haha. SÅ nu är jag hemma och tar det bara lugnt! ganska skönt faktiskt, men gillar mer att ha folk vid mig hela tiden. blir så uttråkad annars..

kollar ut genom fönstert och solen den steker! Jag vill till stranden och må bra men det kan jag inte för jag ska jobba klockan två, såklart. det är väl klart jag ska jobba när solen väl dyker upp? min vanliga otur alltså.
Men jag börjar två och jobbar till åtta. hoppas timmarna går snabbt men det blir ju fina cash så man ska
verkligen inte klaga ;) och det är ganska chill att sitta i kassan och klicka varor. Men man har ju inte den snyggaste outfiten alltså! jag har dem minsta byxorna och dem är ändå en bra bit för stora, haha! det är inte lätt att vara så liten som lilla jag är. 18 år och 158 cm! klå det du?


Kommentarer
Postat av: Evelina Snygg

Duktigt att du börjat skriva igen snutte :*

2010-06-25 @ 12:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0