hej bloggen'

cha cha bloggen, jennie här!

sitter hemma i det sjukt fina vädret. solen lyser och nästan
all snö är borta! ÄNTLIGEN. bud på grilla nu också ju (: hihi..

idag börjar jag inte fråns klockan 12, ganska chill ändå.
så snart ska jag äta lite frulle med mammi sen bara ta det
lugnt tills tåget går! skönt att inte behöva stressa alltid.

igår var jag på ljuskväll med jullebulle & kaka (frida) !
mysigt som fan. börjar bli en vana att gå dit på onsdagskvällar nu.
när jag kom hem var jag jätte trött så jag somnade nästan dirr.

Torsdag, redan! Snart helg. och efter helgen har jag lov i en vecka.
det är nice alltså.. mindre nice är att frida inte har lov samma vecka.
men det ska vi nog kunna ordna så jag träffar henne ändå, jadå! (:


Kommentarer
Postat av: fyy faaan !

fattar du vekligen inte att ingen jävel är intresserad av din jävla blogg! Det enda som är, är att du verkligen tror att du är en av dem största som bloggar. BULLSHIT!! du är s jävla kaaass! Varenda gång man tittar på den så skrattar man åt hur jävla patetisk du kan vara!

heregud jennie, väx upp! sluta blogga för fan. du kan inte det ändån! ingen jävel bryr sig!

2010-03-28 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0