jadå'

18 år satt fint! blev förfest här som inte var den bästa.
jag fyllde år så tyckte allt att alla kunde sparat sig och
vagit tjabbet någon annanstans! men men gjort är gjort.
så jag var inte på så bra humör hemma men sen när
vi väl kom till helsingborg hade jag ruskigt kul!
DET ÄR SÅ BRA ATT VARA 18 ÅR. happy facee :)

jag kom hem vid fyra tiden med en toppen kväll i minnet (y)

igår hade vi släkt kalas för mig och det var kul. Carro och
hennes familj kom också hit! niko och julia kom senare på kvällen!
fick massor av bra saker och nu känner jag mig lite rikare också ;)

idag ska jag vara med pierre. jag vill till entré! ska försöka tvinga
med josse eller pierre, eller kanske både varför inte både liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0