tröttis

Kommit hem från badet för en stund sen, åh så gott!
Lilla julle joina mig och frida i vattnet så det blev grädde
på moset. längesen jag umgås med pinglorna samtidigt <3

Nu sitter jag här helt torr över hela kroppen. Funderar på om
det blir att smörja in sig i brun utan sol eller body lotion?
ja, jag tar brun utan sol ibland när jag känner mig som en
snögubbe. och idag gör jag det FÖR frida är 10 gånger brunare
än vad jag är, vilket jag tycker är fusk. jag vill också vara brun!
Men brun utan sol luktar inte för jävla gott och det gör min
body lotion.. så det blir ert svårt val. attans
vad är jobbigt


Sebbe är klar med min blogg, se vad han kan!
tack tack tack. jag är nöjd, åter igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0