free fallin

Livet går bra! Jag trivs super bra på frisör i hässleholm. Hittat ett par guldkorn
som sitter varmt runt hjärtat. Har haft prov i perm. rullning och fönteknik,
Perm. rullning blev det ett VG och fönteknik MVG. jag är stolt faktiskt!
Perm. rullning är kanske inte det roligaste jag har gjort, men jag står
ut med det ändå.
Hemma i perstorp är allt sig likt, dagarna rinner i
genom och här finns inte mycket att kommentera. Känner att julen
snart är här, så varför inte börja in handla lite varmare kläder.
det har iallafall jag gjort! en jätte mysig kofta från hm. som jag är nöjd
med! känner att mina pengar bara rullar iväg, man kanske ska
vara lite ekonomisk framöver. måste ju ha massor av pengar till
mina julklappar.
I helgen ska jag och min pojkvän, pierre, kolla en
film på bio och äta på en restaurang. vilken film det blir och vilken
restaurang vi ska äta på har vi inte bestämt än. men det kommer
säkert bli jätte bra allting, det brukar det bli.
Efter julafton och nyårsafton så ska jag nog åka utomlands.
Kanske med min stora syster, josefin. Om vi har pengar till
det förståss, men jag vill verkligen åka till ett varmt land och
leka och steka medan alla andra sitter i sverige och längtar efter
sommaren. Regn, slask, lite snö och iskalla vindar
- det är inget för mig! det hade varit okej en månad. men inte
sådär 4 månader, det är lite tröttsamt. det kan vara mysigt ibland,
när man ligger hemma framför tvn med en stor filt och en bra film
på tvn, men inte annars. annars är det bara jobbigt..
tråkigt att vara ute, man fryser.
Jag har tänkt på det, att om nyårsafton hade varit mitt i
sommaren hade den varit mycket mer lyckad! tänk er att träffa
alla vänner och många mer på en fet strand fest och bara kunna
vara ute hela natten tillsammans. Istället för ha problemet med
hitta en rolig fest med rätt folk. Brukar ju bli så att man blir för
många hit och dit.. man hade haft snyggare kläder, bättre humör.
Man hade inte viljat springa in dirket efter tolvslaget för benen
har blivit till istappar bara för man tvingar på sig en klänning.
det var denna tröjan jag inhandla mig på hm, skit mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0