helg!

idag är det fredag, gott som fan. ingen praktik heller för den delen..   är i skolan och väntar på fani, för jag är så snäll och inte åker tåg utan henne. ganska trist att åka tåg själv ändå.. men jag roar mig i skolan nu iallafall. bra att ha skoldator alltså, sitter och chillar i en skinn soffa och har det bra. funderade innan på att dra till älskade åby skolan och träffa min älskade hp08 klass. men dom slutade redan halv ett så det var heller inte så lönt.

så, det är fredag. vad ska jag göra idag? blir det utgång, endast jag och jessica som är sugna. känns det som.. så vi får väl se hur det blir med det! vet att det är inspark på björket, men jessica är lite äldre och vill kanske inte gå på gymnasie discotek ;) men hon verkar inte ha något emot det heller. hon sa bara det finns alkohol & musik så!

inga speciella planer för helgen. jag ska inte jobba denna helgen heller. bara att jag ska umgås med min boyfriend imorgon. och det ska bli kul! fan gott att kunna koppla av också.

kom nyss på att jag inte har någon cam i min dator så ni kan tyvärr inte se hur underbart söt jag är idag. Dessutom missade jag skolfotot idag, attans. jag som älskar skolfoto man blir alltid lika snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0