ny skolvecka, vecka

ny skolvecka. klockan är strax två och jag är redan hemma från skolan! hade färg och formgivning och hade sminkning på schemat, så lektionen gick ut på att ge varandra en snygg sminkning sen slutade vi. ganska skön skoldag.

dessutom så snöar det om någon har missat det. eller missat att logga in på facebook eftersom det är nog det enda som står i det senaste uppdateringarna. på tal om facebook, skrev i min logg att jag tyckte det var sorgligt att alla fjortisar förstörde förlovnings syftet. just nu är det PRICK 90 stycken som gillat min uppdatering, vilket betyder att jag inte är helt hjärndöd för folk håller visst med mig. MEN sen har ju folk kommenterat och haft sig om att jag har fel, jag menar INTE att dom som förlovat sig är snea i huvudet. om dom tänkt gifta sig så får dom väl det. för det är väl det en förlovning går ut på? eller, har jag fel? visst är det jätte fint att folk förlovar sig, men inte om dom inte förstår innebörden! så att säga.

idag ska jag sova, som alltid. sova middag, så jävla gött! när man var liten ville man inte sova middag men nu hade jag gärna haft en timmes "sova middag" i skolan. sen ska jag klippa linus och efter det kommer kanske amelie och då ska vi isåfall ha sleep over!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan förlova sig för man älskar varandra, kanske inte behöver vara att man ska gifta sig eller man ska.

Kan vara att man vill leva resten av sitt liv med varandra, kvittar hur gammal man är så kan man hitta "rätta" för en. Bara för man förlovar sig behöver det inte betyda att man ska gifta sig sedan..

2011-12-06 @ 18:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0