redhead

SÅ! då var det blonda tiden över, jag har bytat hårfärg. självklart gjorde jag det på hard rock salong. till en freaking snygg röd!! trivs jätte bra i rött hår. trivdes sist också, men var inte klok nog att förstå det då! så nu är jag tillbaka to the red side. för rött är riktigt snyggt och inne. och jag måste ju följa det senaste, visst?

var ju på praktiken igår, gick skit bra. färgade zandras hår, en tjej i min klass. från ett fläckigt rött hår med slingor i till en super snygg röd jämnare färg, slingorna ligger ju fortfarande kvar för dom är svarta. men snyggt blev det! glömde att fota henne. sen på efter sex stannade jag kvar och färgade fridas hår, röd botten och röda toppar! dö fräckt. sen borsta jag ut henne förlängning! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0