1 april

Helgen den 1 april så åker jag&sarah till ullared. Det är redan bestämt och vi längtar redan havt ihjäl oss! i love ullared. kanske inte handlar så jätte mycket där men det är en upplevelse, faktiskt. Jag tycker om det jätte mycket, bara att åka dit och umgås med folk man tycker om en hel dag med massa av olika saker man kan köpa och skratta åt. finns en hel del fina saker sen finns det ju också saker som ser helt förjävliga ut. haha!

men jag ska redan börjar spara pengar så jag kan shoppa loss ordentligen när jag ändå är där uppe. Sarah är mer ett ullared-fan än vad jag är. Men jag är inte mycket sämre för det! Våra pojkvänner ska vi kanske dra med oss, tror inte dom kommer orka en hel dag där med oss. efter en till två timmar kommer dom gå ut och lägga sig och sova i bilen eller något. det tippar jag på



Kommentarer
Postat av: myrann

YEAH!!! ska börja skriva en lista på vad jag behöver så jag inte glömmer något där uppe ;)

2011-02-23 @ 22:39:24
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0