90 sit ups

Jag är fett nöjd! Kände mig lite halv kass för att jag inte drog ner på gymmet idag som jag hade sagt till mig själv att jag skulle göra. Så jag startade hög musik och la mig på golvet och gjorde 90 sit ups!! först 20, sen 20 till, 20,20. sen körde jag 10 till bara för jag inte gillar jämna tal, haha! så har gjort 90 sit ups. Mamma frågade mig om jag slagit i huvudet, vem vet? kanske jag har!

NEJ. nu ska jag ta tag i min träning, ska få en snyggare kropp. eller försöka få iallafall! för körkortet verkar ju gå åt helvete när jag lyckades ta sönder pappas växellåda idag. haha! Men vi fick hem en kanon snygg honda civic. hade hellre haft denna for ever



snygg kropp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0