big brother

Jag har alltid tyckt om big brother och kommer nog alltid göra det också. Så nu har jag kollat avsnittet från igår och jag tror typ jag är med inne i huset, haha. sitter här och stör mig på folk och håller med folk i deras samtalsämnen, det är nice. men jag har inte köpt big brother 24/7. där går gränsen! Men det är ett bra gäng, finns en del tråkiga men fan, dom släpper väl till dom också snart. Bara buttra nu i början.

Favoriten är sanna. Hon tuttelisan ni vet? Jag gillar henne. sen är hon även drop dead snygg. det är favorit tjejen, än så länge. kanske ändrar uppfattning med tiden som går inne i huset.



Favorit killen har jag inte riktigt ännu. har två stycken som jag gillar. Det är christian, Han är sjukt rolig. sån helt knasig som kan göra vad som helst. man skrattar ju bara när man ser honom! Sen är det ju skåningen martin också, han är ganska trög och SNYGG. får igång deltagarna ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0