biografen ikväll

Om en timme rullar bilen till biografen i helsingborg. Jag, sarah, fidde och pierre skulle ju kolla bio som sagt. vi ska se min låtsas fru! fårse om det är någon höjdar film eller inte. får hålla tummarna för att den är bra. Men nu är det såhär att vi har TVÅ problem. Fidde är just nu påväg till IKEA i helsingborg för att hämta victor för victors bil startade inte när han skulle köra därifrån. Och pierre jobbar över och är fortfarande inte hemma? vad gör jag och sarah? vi har redan betalat alla biljetter genom sarahs bankkort. så avboka går inte. Blir kanske bara jag och sarah på bion ändå, har två lediga platser bredvid oss så vi slipper trängas med främlingar iallafall, ett positivt. Jag tvingar mig själv att tänka positivt. AH.. såklart ska hinder uppstå



Kommentarer
Postat av: myrann

Mahahaha :D

2011-02-25 @ 20:03:00
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0