dagens händelser

Dagen började för mig vid halv elva tiden då jag och min pojkvän steg upp från sängen. Tog det lugnt hemma hos honom en stund sen körde vi hem till mig. Han stannade inte länge för han skulle hem och göra viktiga saker och jag skulle duscha sen bege mig hem till julia. Så jag hoppade in i duschen sen tog jag mina snabba ben upp till julia! Vilket tar max fem minuter att gå hem till hennes mamma, helt lagom tycker jag.

Hemma hos julia var det full rulle! eller inte, men vi hittade på saker iallafall. Jonna och vicki var också där. vi slog ihop våra kloka huvud och då stod pannacotta på menyn, haha believe me - det var endast mitt smarta huvud. så jag kockade fram en pannacotta så vi blev mätta så vi höll på att spy. gjorde pannacotta igår med när jag var med Sandra, haha! JA men vafan, man lever bara en gång så varför skita i att äta det som är gott?


Fram emot kvällen så gick vi ner till badet och hade en bra kväll på ljuskvällen. skrattade en hel del med mina töser. like it a lot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0