förkyld mot vissa schampon.

Jag blir genom förkyld när jag använder vissa sorters schampo. oftast av såna billiga från ICA typ, men elvital funkar faktist bra. den blir jag inte förkyld av men mot massa andra! Mina ögon börjar klia så in i helvete och jag nyser kanske 20 gånger i minuten. Tills håret har torkat helt, knappt jobbigt ju.

Men sen jag börjat köpa dyrare schampon från frisören eller från skolan så har det blivit mycket bättre. Nyser ingenting av tigi produkterna och BC serien från schwarzkopf! Toppen schampo.


Jag säljer även schampon från Schwarzkopf BC serie.
Jag har ett schampo som heter Color save - det är för färgat hår.
Smooth & shine - för frissigt hår som gör håret lätt att jobba med, mjukt & glansigt.
Q10 - för mycket preparerat hår.
Silver schampo.

Du får ett schampo & ett balsam för 199 kronor. Lätt värt pengarna!
Kanske är mer än vad du lägger på en falska schampo i en vanlig mataffär. men det är stor skillnad på innehållet i flaskan också kan jag berätta för er. Dessutom är BC schampona tröga och varar länge. Du behöver inte alls mycket när du tvättar ditt hår. Ditt hår mår mycket bättre av ett frisör schampo än av ett ICA schampo.
riktigt bra schampon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för skillnad på innehållet?

2011-02-24 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0