fredag

sitter fortfarande i skogen hos sarah. vi har precis klätt på oss och börjar se ut som människor. Ska snart gå ner och äta god frukost sen ska jag åka hemåt.. där jag ska passa mina små vovvar och pussa på dom lite. eller chicko är min! molly är josses men hon har bott hemma hos oss nu ett tag så ja, hon är lite min nu. bara att jag inte betalt för henne, glad är jag över det också. 17000 är ganska mycket tycker jag. men jag går ut med henne och tycker om henne så det räknas ju lite.

ikväll ska jag åka och kolla bio med min pojkvän, sarah och fidde. Jag och Pierre kanske ska äta på restaurang innan också! fårse vad som blir av. Inte lönt att fråga sarah om dom vill följa med för jag vet att hon ska laga god mat hemma ikvälll. Så fårse om det blir jag och bebe på restaurang innan eller vi skippar det. 

Detta är sista "lov" dagen för mig. eftersom jag inte är fri lördag och söndag för då ska jag slita för mina pengar på konsum. Jobbar 07.30-14.00 på lördag, klockan 15.00 kommer lena hem till mig och då ska jag klippa henne. sen får jag se vad som händer. söndag jobbar jag 14.30-20.15. sen är jag väl död efter det!




en söt sarah

Kommentarer
Postat av: myrann

Snyggebilden! :D

2011-02-25 @ 11:06:40
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0