i fiddes soffa

Just nu ligger jag i fiddes soffa. typ ensam. fidde och sarah ligger bara och gullar sig med varandra i andra sidan av soffan. sociala människor det där! ligger typ och svettas ihjäl dessutom. sjukt varmt, men fidde fryser. kyckling
snart ska jag gå och skära upp min ananas och hoppas på att den är god. annars vet jag inte vad jag gör, jag vill äta allt. bara för jag tränar så jävla hårt nu med sarah just nu! igår var vi på gymmet, trampade på step maskinen i hela 20 minuter. tränade rumpan, oh yes. efter det gick vi ut och belönade oss med ett varmt bad på ljuskvällen på uggle badet.
jag var hemma runt halv tio och då kunde jag inte gå och sova, som jag gärna hade gjort. utan jag fick sätta mig vid datorn och skriva klart mitt hantverks arbete. Jobbigt var det kan jag berätta för dig. Jag brukar inte tycka arbeten är jobbiga, brukar tycka det är ganska enkelt och att det är roligt. men inte denna gången, fick kämpa för att hitta fakta och skriva mina sidor.. men jag fick ihop det till slut. efter några utbrott framför datorn!
jag ska iallafall inte vara så snäll längre, eller ja givmild kanske är ett bättre ord. nej, säger snäll för det är jag FAN. folk skiter bara i det tillbaka och tar det på ett bananskal. inte lika kul? så lite hårdare och så kommer jag nog bli, mot dom som förtjänar det. inte mot mina små änglar
senare ikväll ska jag hem till min älskade pojkvän och sova hos honom. inte träffat honom på några dagar! men han är inte hemma fråns vid tio tiden för han ska träna så hinner inte se så mycket honom, men jag har iallafall i min närhet och det är bra endast det.
imorgon är det fredag, jag är ledig som jag är varje fredag. denna fredagen ska jag snabbt till familia sen hem till sarah. där hon ska städa lite i huset snabbt efter det kör vi tillbaka till perstorp och fixar oss hemma hos mig. yes! sen är det bannemej utgång! inte i hässleholm denna gången, utan i helsingborg. tempel ska vi till, göra det osäkert. ska bli jätte kul, så hoppas det blir jätte kul. men det tror jag alldels säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0