jobbat klart, bakat klart.

Fick gå upp tidigt imorse för jag skulle ju som sagt jobba. tvingade upp mig ur sängen och pierre skjusade mig till jobbet. Där satt jag och räknade ner timmarna tills jag slutade klockan två!

När jag kom hem så åt jag mat som mamma fixat. kina mix! riktigt gott, längesen jag åt det. efter det kom min moster Lena hit, jag klippte en bra bit på hennes hår. hon blev nöjd! Det blev jag med.

Sen bakade jag en ananaspaj, hoppas den blir god. aldrig gjort den innan, aldrig gjort annanas paj överhuvud taget. Men åt det en gång hemma hos mickis när hon fyllt år och den var super god. så hoppas denna också blir så god. Den ska serveras ljummen eller kall. till pajen kan man ha grädde eller vanilj glass! 

När jag har tagit ut pajen som står i ugnen just nu, ska stå där i cirka 20 minuter till, efter det ska jag slänga mig på soffan. Hinner nog inte mer än att somna sen kommer våra gäster hit. familjen lindstrand och emelies kille följer också med! 

Så istället för att sova borde jag egentligen fixa mitt mig lite. typ lägga på lite make up och fräscha upp mig! men jag är trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0