kärlek till skorna

unde verkligen inte sova inatt, det gick inte. det blåste för mycket! saker ramlade utanför fönstert och förstörde min skönhets sömn som är väldigt viktig. Jag vaknade runt halv två och somnade inte igen för en klockan var över tre. Det var jobbigt. Pierre låg snällt bredvid mig och sov som en stock, tänk vad bra att inte vakna av sånna saker. Så inatt missade jag några timmar sömn, tack vara blåsten..

Sen vid elva tiden skulle jag ta tåget till skolan. kom något tåg? nej. kom någon ersättningsbuss? NEJ. så det var bara att vända på klackarna och traska hemåt. Jag ringde min lärare, susanne, och berättade att jag inte kom och varför. hon lät inte så chockad, det hade varit ungefär 7 stycken där idag när vi normalt är runt 25 elever.
Jag har fått mina älskade skor som jag viljat ha så länge! dom är riktigt snygga. jag var på skopunkten på familia och där stod ett par kvar, ETT par. jag gick och fråga var skorna stod egentligen eftersom där bara var ett par kvar, som såklart skiljde en storlek från min storlek. men dom hade inte fler och fick inte in fler heller.. dom ringde de närmsta butikerna för se om dom hade dem i storlek 37 men dom var slut överallt, ALLA storlekar. Det närmaste stället var malmö som hade dom. Hade faktiskt tänkt åka till malmö i veckan bara för att köpa dom, men har en ängel till kompis. Nikki, hade ett par hemma i storlek 37 som hon knappt hade använt. så jag fick köpa dom för 200! kostar 400 i affären, så jag sparade pengar på det också. oh! jag är så stolt över mina skossingar.

Kommentarer
Postat av: myrann

Då var det fred på jorden igen nu då! ;) Hahahhaa.. :D

2011-02-08 @ 22:27:40
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Nikki

Hoppas dem kommer till mer användning på dina fötter ;D

2011-02-09 @ 06:43:40
URL: http://niikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0