mitt älskade hår

Nu ångrar jag att jag rakade av ena sidan. Jag sitter och kollar gamla bilder och tycker mitt hår var så jävla snyggt när jag hade page! VARFÖR ÄR JAG SÅ SATANS DUM OCH KLIPPER AV DET? när det väl hade börjat växa ner? JO, för jag tycker det är tråkigt att gå till frisören och inte göra någon förändring. men från och med NU blir det inga fler rakningar och mög, nu ska jag spara så jag får ner mitt hår till page. så som jag vill ha det! Hur tråkigt det än kommer bli att gå till frisören, nu ska jag fan klara det. kommer väl ta sådär ett år? blöh..




Kommentarer
Postat av: myrann

Du är fin i både och, men man tröttnar ju lätt och vill förändra hit och dit =)

2011-02-28 @ 14:16:02
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0