sarah bakar

Sarah bakar, istället för laila bakar. och sarahs kakor blir nog godare också så det så! Just nu bakar hon cupcakes med chokladsmak. synd att jag inte tycker om muffins för annars hade jag faktiskt fått en. det har hon själv sagt! men jag tyckte inte om muffins. eller jag tycker inte om så många kakor överhuvud taget. Bara såna torra kakor kan va gott, inte muffins. fluffigt och inte gott.. men sarah hon kan allt baka hon. 

Fick nyss reda på att min boyfriend skulle jobba över men han vet inte hur länge. så det blir ingen restaurang kan jag ju garantera. Hoppas bara han hinner hem till klockan åtta annars missar han biografen! och det vill jag verkligen inte att han ska göra. För då får jag se bio själv med sarah&fidde. sitta där som tredje hjulet är väl inte det roligaste, eller? Så jag puscha på ha att han fick skynda sig på sitt jobb. Hoppas fan han gör det också, annars blir jag lite ledsen. Eftersom vi knappt kommer ses mer på hela helgen. han har planer och jag har jobb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0