2 januari 2011

nytt år. 2011, men det skrev jag redan förra året så. men ja, nu är det 2011. hoppas på ett bra år. det blir vad man gör det till har jag fått höra. hoppas det stämmer, för då ska jag göra allting bra.
som sagt så hade jag inga höga förväntningar på nyårs afton, därför blev den bra. ganska mysig! var med sarah hos lite olika folk, hälsade dem flesta ett gott nytt år. vid tolv gick jag och träffa min pojkvän och firade nya året med honom och flera vänner. jag, pierre & fidde gick hem till mig vid två tiden och satt och hade det trevligt hos mig. pappa hade haft fest för han fyllde år igår, så här var kvar folk. sen gick vi och la oss, eller jag. fidde och pierre gick och la sig lite senare. jag fick tänka lite på tiden eftersom jag skulle upp och jobba redan 09.30 den 1 januari. Det var inte lika kul. men jag hade en bra kväll dagen innan.
Ikväll ska jag hem till min pojkvän och vi ska kolla film med daniel & betina tror jag.
så här såg jag ut på nyårs afton.
jag & min syster. jag hade fixat till håret på henne
jag gjorde även vid mias hår innan hon skulle fira nyår.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

väldigt fint du gjort hennes hår, du är duktig tjejen!

2011-01-11 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0