helg för mig idag.

Skrev inte igår för jag hade ingen tid till det. Jag gick till skolan och hade klippteknik hela dagen, det gick riktigt bra så jag hade jätte kul. klippte av håret min långhåriga dam docka, från en långhårig frisyr till en början på en bra uppklippt page. så det blev jag jätte nöjd med! lite värre idag när vi skulle börja rita in det på papper, det var inte lätt. eftersom vi inte har lärt oss hur vi ska göra, ingen i hela klassen kan det. men våra lärare påstår att vi haft två lektioner med det? dom måste drömma, eller hon får jag väl säga. Men ska väl ta och lära mig det också, övning ger färdighet som det heter.
efter skolan igår så hann jag inte ens hem, pierre min älskling hämtade upp mig på stationen direkt när jag hoppade av tåget sen körde vi hem till honom snabbt. Han fick göra sig ordning, sen begav jag, pierre, sarah, LAMMET och belinda oss till biografen i helsingborg. LAMMET och sarah bjöd med oss på bio, belinda tyckte nog den var bäst av oss alla för hon somnade där inne. Vi kollade änglagård 3, den var bra. typiskt svensk film för den var lite seg men bra måste jag säga. ska fixa hem dem andra filmerna i änglagård också, dem verkar också bra. har sett dem förut men det var så längesen nu. så där satt vi och hade det trevlig tillsammans! jag och pierre delade på en stor popcorn, sarah och LAMMET delade på en egen. innan filmen hade börjat hade jag och pierre nästan ätit halva våra popcorn, haha. popcornen var slut långt innan filmen kan jag tala om för er.. Hade köpt världens godaste popcornkrydda till, emmie tipsa mig om den när vi kollade bio sist, så jag köpte den denna gången också. vi tog slut på halva på bara våra popcorn igår, vi köpte den nacho & cheese kryddan. om ni inte har smakat så tycker jag att ni ska göra det för den är faktiskt skit god. brukar inte gilla att krydda popcorn annars typ med grillkrydda och sånt som många gör. det ska vara CLEAN, men denna kryddan var god.
och vem lammet är kommer jag inte avslöja!
När jag kom hem från helsingborg la jag & pierre oss framför tvn där jag däcka dirket, så trevlig var jag. Men det var mycket lättare att gå upp imorse. Pierre skjusade mig till skolan där jag sov i bilen enda fram till skolans parkering, tror jag såg ut som en levande zombie när jag gick in på skolan. hade knappt vaknat än! idag i skolan rullade vi permanent, ovanligt.. haha. och föna vi volym! som jag faktiskt är grym på, fråga ellen. Det var hon som nämnde det, fick faktiskt MVG i det. sånt måste jag få skryta om.
Fick även skjus från stationen idag, GÖTT. slipper använda mina ben! men idag var det av sarah. Jag klippte & färgade hennes hår, en ny färg i håret fick hon. hon hade mörkbrun och nu blev hon pommon färgad i håret, alltså en blanding av röd och lila, mörka nyanser. Hon klädde skit bra i det! sen klippte jag en bit på längden, fixade till hennes sidecut och klippte av hennes "lugg" så nu är det en LUGG iallafall. snygg är hon också! när vi var klara med allt körde vi ner till hörnan och delade på en kebabtallrik, det tyckte vi att vi förtjänade. När vi var klara där körde vi till klippan där vi träffade angelina, hennes barn lukas och hennes pojkvän peer. följde med dem och handlade. Det var trevligt! jag älskar barn, Angelinas son är sjukt charmig. kommer bli en heartbreaker när han blir äldre!
Nu sitter jag här, i min rosa mysdress och mår bra. har även på mina glasögon, jag måste se smart ut tror jag. Klockan är inte så mycket men jag är redan trött, ska jag gå lägga mig tidigt fast att jag är ledig imorgon? ja, det tänker jag nog göra. för på lördag är det ingen ledighet alls på hela dagen! jag börjar med att jobba 08.00 till 20.00 alltså 12 timmar, hela dagen. efter det blir det snabba ryck hem där jag fixar mig snabbt sen drar jag på fest. ska fira dessan som fyllt 19 år! känner att det kommer bli en bra kväll, hoppas bara dagen också kan rulla på fort.
detta är sarah, som jag klippte & färga håret på idag. bra tös!
här är angelina & hennes son (:

Kommentarer
Postat av: Kungen av Klippan

Du måste skriva om mer manliga saker katt, inte bara hårförlängningar och permanent!

2011-01-13 @ 22:28:58
Postat av: Anonym

Jag vill också se Änglagård...

2011-01-16 @ 17:54:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0