lördags morgon

En söt pierre sover fortfarande i min säng. Jag ska låta han sova i minst 10 minuter till, snällt av mig. För jag tycker det är tråkigt att vara uppe själv men han sover ju så fridfullt.
Igår var jag med emmie, jonna och amanda. satt först hemma hos mig och tog det lugnt, sen senare mot kvällen fick vi skjus ner till byn av emmies mormor, snäll människa det. man kanske skulle ta tag i sitt körkort snart? nog på tiden. när vi kom till byn gick jag och jonna och käka var en kebabrulle, eller hon tog kycklingrulle. på HÖRNAN! Jag lovar er att dem har perstorps godaste kebabrulle, im lovin it. Efter det gick vi hem till emmie och spelade "med andra ord" som är så jäkla kul! spelade två runder. jag vann en av dem. efter det käka vi lite morötter&gurka i dippa. nyttigt av oss. åt popcorn också. sen vandrade vi hem till robin falkbjer som fyllde 18 år! DÄR var FULLT ös kan jag säga. alla var HELT galna och JÄTTE fulla. tror dem flesta av dem kommer ha ont på olika ställen idag, för fy vad dom slängde runt på varandra, galna killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0