skolstart, för denna termin.

Nu har skolan börjat, det känner jag redan.
fick skjus till skolan av min fantastiska pojkvän, jag började inte från 12 idag. så började lite sådär chill, skönt faktiskt. eftersom jag sovit till halv 12 varje dag på lovet, ungefär - utan nyårs dag för då jobbade jag från halv tio. HALV TIO, NYÅRS dag fattar ni känslan? men iallafall så skjusade han mig till skolan idag. träffade mina barn och sen var skolan igång, igen. gjorde inget speciellt idag, gick igenom kursplanen och fick betyg på våra avslutade kurser. matrialkunskap är nu klar, jag fick VG. det är jag nöjd med. jag måste fixa modell också! en till damklippning och en till herrklippning, nu inga gamling frisyrer bara att jag ska klippa en tjej och en kille. kan vara gamlingar också, ha ha. sen ska jag ha en till perm. rullning, lockig eller vågig. längre fram på terminen ska jag ha modell till slingor också, så denna terminen händer det en del saker! ska bli kul att få igång allt, absolut.
när jag kom hem från skolan så satt mästerkocken jennie igång med maten. Blev gulash soppa som blev SJUKT god, verkligen skit god. hela tog slut! så den var god, believe me. så jag är fortfarande mätt och belåten. mat är bäst

Kommentarer
Postat av: Anonym

knappt jag tog fotot ju

2011-01-11 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0