tidig ledig fredag

hade fått för mig att jag skulle sova länge idag, men så blev det inte. sarah ringde och väckte mig 08.40, kul? nej. hon hade en idé om att vi skulle äta på det nya fiket casa. så det var bara att resa sig upp! sen kom sarah, vi gick ut med vovvarna sen körde vi ner till fiket. köpte en varm choklad och en bit räk smörgåstårta. skit stor bit! åt bara upp halva och var super mätt redan då.. men den var jätte god och där var inte dyrt! kommer besöka det fiket fler gånger och där var snyggt inne. imponerad för att det ska ligga i lilla hooden..
när vi käkat klart körde vi hem mot sarah, stannade till i klippan och solade en runda. så nu är vi "bruna" och fina, haha. på en början iallafall? sen vidare till kvidinge city och hem till sarah. hon springer runt och städar och jag sitter här och latar mig med nikita bredvid mig, en hund alltså. hon är större än mig!

Kommentarer
Postat av: myrann

tack för en trevlig dag! :)

2011-01-14 @ 17:59:12
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0