torsdag natt

idag har jag vaknat. och tagit det lugnt! varit med min pojkvän och bara haft det bra. sovit ganska mycket också kan jag tala om för er. igårkväll var jag ute med the one and only rebecka zentio, jo det är sant. nog den bästa utgången på väldigt länge! skön förfest och en grym utgång på tempel i helsingborg. händelserik. träffade många vänner, bra gamla vänner som jag inte träffat på ett bra tag. emilia, johanna och amelie. bra folk

nu sitter jag hemma hos pierre, fast han har gått och lagt sig för han ska upp tidigt och jobba imorgon. tjäna lite pengar, inte fel. men det är fel att han jobbar när jag är ledig. så jag sitter uppe med andre, daniel & betina. och elvis, andres hund, som just spydde värsta spyan på daniel lakan. gott!
jag skickade nyss iväg betina och daniel för att göra nudlar. jag börjar bli lite hungrig, coh dom var snälla och gjorde det. men dem ska också få, jag delar med mig. jag snålar inte. tar tiden på den också, tagit dom 14 minuter än så länge för att fixa två paket nudlar.. snabbnudlar. haha, undra vad dom håller på med.
en knäpp sak, när vi var på förfest igår. satt jag där och mådde bra, så säger en till mig
- shit jag känner inte igen dig.
jag: nehe, varför det då?
- nej du skrattar och ler. i skolan såg du så hård ut som du ville döda alla.
och alla i rummet instämmer?  något är fel. jag som är så glad och trevlig, egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0