utseende & sånt.

Ska faktiskt ta tag i mitt liv och börja träna. trimma upp min kropp så den är snygg, som den var för något år sen. sen har jag gått och blivit lönnfet, haha! sen har jag hört man mår bra av att träna, fårse om det är sant. men vad jag ska börja träna och när är inte riktigt bestämt. har ett par nya gympaskor iallafall, en bra början. men att dom inte har blivit använda är inte lika bra, men kändes duktigt att köpa dem. har tänkt länge att jag ska börja göra sit ups och armhävningar på kvällen, men det är fortfarande bara en tanke. inte blivit verklighet

på tal om utseende, när jag fått barn ska jag pumpa in silikon. sen ska jag förstora min läppar också, innan jag föder barn. så nu vet ni om det också, stora läppar är NICE. med rätt form på förståss och inte för stora. sen ska jag inte ha meloner i pattarna, utan dom ska vara snygga. inte enorma, lagom liksom

Kommentarer
Postat av: Nikki

Ska vi köpa gymkort på ugglan jennie? ;)

Jag borde, men behöver någon med mig annars är det boooring! Sånt årskort med tre saker kostar ju 1800..

2011-01-12 @ 06:26:46
URL: http://niikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0